Tipar Foi volante flyere

Flyere / foi volante: mod de tiparire

Tiparirea Volantelor/flyerelor se recomanda a fi executata pe hartie de grosime intre 115-150 g/mp (dublu cretat mat sau lucios). Nu se recomanda grosimi mai mari pentru hartie. Prin natura lor aceste produse sunt low-cost.

Avantajele unei campanii de marketing prin flyere

PRET SCAZUT. Un mare avantaj al unei strategii de marketing prin flyere este pretul scazut. Deoarece flyerele sunt, de regula, printate fata-verso pe o singura foaie de hartie, ele pot fi produse in cantitati foarte mari cu costuri reduse. Pentru un impact cat mai puternic, recomandam ca foile volante sa fie printate digital pe o hartie de calitate, iar daca bugetul nu va permite, puteti opta pentru o campanie prin pliante.

USOR DE CITIT. Foile volante sunt usor de citit pentru consumatori si partenerii de business deopotriva. De regula, flyerele sunt concepute cu o spatiere si litere mari, dar si cu un numar limitat de caractere. Scopul acestora in marketing este de a atrage atentia si de a creste interesul de cumparare al potentialilor clienti. Astfel, un flyer profesional nu contine decat esentialul de informatii destinate clientilor.

USOR DE PRODUS. Flyerele sunt cel mai usor de produs material de marketing existent. Majoritatea flyerelor sunt concepute si gata pentru distributie intr-o singura zi. De aceea, intr-o campanie de marketing prin flyere, este comun sa apara mai multe update-uri ale flyerelor de la o zi la alta pentru a testa care varianta de foaie volanta a adus cele mai multe conversii.

Dezavantajele unei campanii de marketing prin flyere

USOR DE IGNORAT DE CLIENTI. Un dezavantaj al marketing-ului prin flyere este ca, anumiti clienti aleg sa ignore sau sa nu acorde atentie ridicata foilor volante datorita simplitatii lor si a mesajului limitat transmis. Multe persoane privesc flyerele ca pe niste simple bucati de hartie. De aceea, daca nu prezinta interes pentru persoana care-l primeste, flyerul isi va sfarsi rapid viata in primul cos de gunoi.

NU ARE IMPACT PE TERMEN LUNG. Marketing-ul prin flyere este forma de marketing cu impactul cel mai mic pe termen lung. O foaie volanta poate capta pe moment atentia clientului si-l poate convinge sa cumpere un produs, dar efectul acestuia se opreste aici.