OFERTA AFISE
Preturile prezentate sunt calculate pentru policromie fata;
Preturile din aceasta oferta sunt calculate in EURO la cursul BNR din ziua facturarii, la care se adauga TVA-ul;
Tipar offset de calitate pe hartie dublu cretata lucioasa/mata de 115-130 g/mp.
Tiraj pret in Euro fara TVA | 100 ex. | 200 ex. | 300 ex. | 500 ex. | 1000 ex. |
Afis A2 (finit 42/59,4 cm)
Afis 50/70 (finit 47/65 cm) |
111 euro+tva 118 euro+tva |
129 euro+tva 139 euro+tva |
143 euro+tva 156 euro+tva |
171 euro+tva 189 euro+tva |
246 euro+tva 276 euro+tva |
Oferta este valabila incepand cu data de 01.08.2022
Nota:
Plata se efectueaza in avans cu numerar sau cu OP;
Termen de executie 1 la 2 zile lucratoare, in functie de tiraj si gradul de incarcare al tipografiei.
Termenul de executie este considerat din momentul cand s-a efectuat plata si fisierele sunt gata pentru tipar.
Se considera o zi lucratoare, de luni pana vineri, de la ora 8.00 la 15.00.
Grafica nu este inclusa in preturile de mai sus, se poate efectua contra cost.
Grafica trebuie executata cu respectarea conditiilor specifice tiparului offset.
AFISE – date generale
Operatia de tiparire afise/postere se recomanda a fi executata pe hartie de grosime intre 115-170 g/mp (dublu cretat mat sau lucios).
Formatul maxim finit pentru tiparirea unor afise este de 47 x 65 cm (50×70 cm brut).
Afise publicitare
Afisele reprezinta o metoda importanta de mediatizare a informatiei, indiferent de tipul acesteia. Prin intermediul unor afise publicitare se poate realiza promovarea unor evenimente, concerte, produse, servicii, competitii si multe altele.
Costul unei campanii publicitare bazate pe promovarea prin afise si flyere este redus in comparatie cu pretul unei campanii publicitare prin alte canale media.
Un afis are capacitatea de a atrage atentia publicului, fiind o informatie accesibila unui numar mare de persoane. Ofera o vizibilitate mare mesajului putand contribui decisiv la consolidarea brand-ului, printr-un efort relativ scazut. Un mesaj de impact atrage atentia unui numar ridicat de potentiali client, de multe ori clientii realizand asocierea produselor cu afisele realizate pentru promovarea acestora.
In cazul in care localizarea, scopul si durata de expunere a mesajului sunt clare, se recomanda utilizarea promovarii prin afise. Afisele sunt considerate atat mijloace de promovare si informare, cat si o forma de arta.
In tipografie se pot realizeaza afise pentru:
- • spectacole
- • promovare produse
- • promovare servicii
- • activitati electorale
- • invatamant
- • promovare filme, teatre …